Organizacja konferencji – zadbaj o jedzenie dla swoich gości
Organizacja konferencji to duże wyzwanie logistyczne. Trzeba jednocześnie zadbać o wiele spraw, takich jak chociażby odpowiednio wyposażona sala konferencyjna z dobrym dojazdem, zaproszenia dla gości czy też ich obsługa w trakcie konferencji. Przy konferencjach trwających cały dzień niezmiernie istotne są także właściwie zaplanowane przerwy, aby uczestnicy mogli odpocząć. Warto zainwestować także w smaczny catering na konferencje.
Przerwy kawowe i czas na obiad
Absolutnym minimum na każdej konferencji jest zorganizowanie przynajmniej jednej przerwy kawowej. W tym czasie uczestnicy powinni mieć nieograniczony dostęp do kawy, herbaty, zimnych napojów i czegoś słodkiego. W sytuacji, gdy konferencja została przewidziana na wiele godzin, dobrą praktyką jest zapewnienie gościom również ciepłego posiłku. W wersji minimum może to być jedno danie serwowane wszystkim lub też kilka posiłków do wyboru.
Najnowsze trendy w cateringu
Coraz więcej osób przykłada dużą uwagę do tego, co codziennie pojawia się na ich talerzach. Właściwa dieta jest bowiem niezmiernie istotna. To dzięki dobrze skomponowanym posiłkom organizm może funkcjonować prawidłowo, a człowiek dostaje zastrzyk energii do ciężkiej pracy, zarówno tej fizycznej jak i umysłowej. Bardzo dobrym rozwiązaniem przy organizowaniu konferencji jest catering dietetyczny. Zamawiając poszczególne potrawy będzie się miało pewność tego, że nie tylko będą ładnie wyglądały i będą smaczne, ale także że będą zdrowe. W cateringowym menu warto uwzględnić poszczególne diety, zamawiając coraz popularniejsze posiłki nie zawierające glutenu.
Jak zorganizować catering na konferencje?
Wszystko tak na prawdę zależy od tego, gdzie będzie odbywała się konferencja – jeżeli w hotelu, to część obiektów oferuje także obsługę gastronomiczną takich wydarzeń. W sytuacji, gdy konferencja będzie odbywała się w wynajętej sali zewnętrznej, wówczas można wynająć firmę cateringową, która zajmie się zarówno przygotowaniem potraw, jak i obsługą kelnerską podczas wydarzenia.