Bodega Iniesta – trunki z winnicy piłkarza FC Barcelony

Na co dzień kopią piłkę i prowadzą życie w błysku fleszy. Mają jednak też inne zainteresowania i pasję. Tak, jak Andrés Iniesta, piłkarz klubu FC Barcelona i właściciel rodzinnej winiarni oraz marki Bodega Iniesta.

Historia tego przedsięwzięcia zaczęła się od marzeń rodziców piłkarza. Jego ojciec, José Antonio Iniesta, w latach 90. XX wieku zaczął uprawiać winorośl. Od winnicy na powierzchni 10 ha doszedł do obecnego stanu, w którym prócz 120 ha ziemi na której rosną winogrona, działa również nowoczesna winiarnia wybudowana w 2010 roku. Również kariera piłkarska młodego Iniesty i jego coraz bardziej znane nazwisko sprzyjają rozwojowi rodzinnego przedsięwzięcia.

Firma zajmuje się nie tylko uprawą winorośli i wytwarzaniem z niej wina, ale i wprowadzaniem produktów do obrotu rynkowego. Dzięki zrealizowanemu w 2010 przedsięwzięciu, jakim była budowa wyposażonej w najlepszej jakości sprzęt winiarni, jej właściciele przechowują własne gatunki wina stworzone z rodzinnych upraw, wciąż poszukując nie tylko nowych odmian roślin, ale i smaków.

Winiarnia Iniesty zlokalizowana jest w La Mnchueli, na obszarze prowincji Albacete, mieści się dokładnie na terenie wioski Fuentealbilla. Rodzina Iniesta Lujan już w latach 70. XX wieku doglądała własnych upraw winorośli, a zrodzona z pomysłu poczętego już w nowym millenium profesjonalna produkcja win na szeroką skalę jest spełnieniem snutych od dawna marzeń. Wytwarzane w rodzinnym przedsiębiorstwie trunki powstają z najszlachetniejszych winnych szczepów, jak na przykład Macabeo, Bobal, Graciano i wiele innych. Dzięki temu, jak podkreślają twórcy marki Bodega Iniesta, wina mają niepowtarzalny, jedyny w swoim rodzaju smak i oferują wyjątkową przyjemność konsumpcji.

Najwyższej klasy sprzęty, w które wyposażona jest piwnica winiarni rodziny Iniesta i grono najlepszych enologów, daje efekty w postaci szerokiej oferty win białych i czerwonych, charakteryzujących się wyjątkowym smakiem i barwą. Zaangażowanie, pasja i profesjonalizm zespołu uczestniczącego w ich produkcji, przekłada się na wysoką jakość trunków i ich rosnącą popularność.

Marka Bodega Iniesta i jej twórcy stale poszerzają dostępność swoich produktów na rynku i otwierają się na nowych klientów, mając nadzieję, że chwile spędzone przy kieliszku ich wina będą nacechowane wyrafinowaną przyjemnością i satysfakcją. Jednocześnie dziękują dotychczasowym zwolennikom swojego wina i w zamian za zaufanie obiecują wyjątkowe doznania smakowe i pełne zaangażowanie w ich wytwarzanie.

Także w Polsce marka Bodega Iniesta sprzedaje już swoje produkty, których cena wynosi od 35 do 60 zł za butelkę.